26 Mart 2007

Bugün benim doğum günüm..

Evet daha ne olup bittiğini anlamadan kıcıma yediğim tokatla beraber dünyayla tanıştığım gün 27 Mart..

Uzun bir yıl daha nasıl geçti, hayatın acelesi ne anlamıyorum..
İyi olansa sanırım hala yaşlanmadım ;)

Öyle ilginç bir gündür ki bu; her ne kadar arayıp soranlar olsa da (başka zamanlar üstünüzde at tepinse dahi umurlarında bile olmadığınız kişiler dahil) eğer önem verdiğiniz! bir kişi sizi aramasın diğer arayanlarının hiç bir önemi kalmaz..
Hele ki o unutan/aramayan kişiyi gerçekten önemsiyorsanız bunu fena takarsınız kafaya..
(bkz: kendimden biliyorum)
Ama o bir kişi ararsa işte o zaman yaşıyorum dersiniz..

Evet böyle günlerde hatırlanmak keyif verir çoğu insana..
Ama delirircesine önem vermek, hatırlanılmazsa sinir krizlerine girmek de gereksizdir..

Hatırlansam da hatırlanmasam da benim önem verdiğim bir gündür..

Aslında belki arayıp sormayan kişiler de haklıdır.. Anam doğurmuş, doktor doğurtmuş, ebem yardım etmiş, afedersiniz babam olayın faili olmuş.. ben ne bok yedim de kutlanıyorum değil mi?

Neyse bunları geçtim..
Benim için yaşlanıyormuşum, zaman su gibi geçiyormuş, falanmış filanmış önemli değildi de, saat tam 12de beklediğim kişinin araması yerine, turkcell in ruhsuz bir mail atıp kutlaması koyuyo, cidden koyuyo insana lan...
(bkz: anladın sen onu)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Dogdugun gun, olumlu oldugu gundur.Artik bunu kutlamak yada onemsemek kisinin secimine kalmis.Dogum gunun kutlu olsun umarim olur :D

qSm dedi ki...

canım kuseniM...her ne kadar seninle cok yakin olamasakta her ne kadar biyerlerde bisyler eksik kalmıs olsada ben seni cok cok cok seviyorum(((: iyki doğdun iyki varsıN:.umarım mutlusundur ve daima mutlu olursun:)

Adsız dedi ki...

iiki doduuuuuuuuuuuuuun ve iiki tanıdım seni umarım hayatın saglık basarı ve mutluluk icinde gecer en onemlısıde sefdiklerinle birlikte (ben :D ) umarım bu dostlugumuz hic bitmez en kotu zamanlarımdada sen vardın iyi zamanlarımda oldugun gibi seni cok sefiorum tafitommm

sinems dedi ki...

canım kardeşim ya süper bi insansın sen eminim bi gün karşına hakettiğin degeri verecek bir insan çıkıcak msnimin neşesi iyiki varsın iyiki doğdun bundan sonraki hayatında bol başarı ve esenlikler dilerim :P